Kecewa

Hari Sabtu yang mengecewakan. Aku tak tahu dah nak cakap apa lagi, memang aku kecewa giles. Bukan aku sorang jea, teammates aku pun kecewa dengan apa yang berlaku tengahari tadi. Aku malas nak ungkit nama dia dekat sini. Disebabkan kau lah kita-orang nie tak dapat main lagi. Kita-orang nie dapat main 2 match jea, sepatutnye 4 pun jadi lah. Nie baru nak main match yang ketiga, titibe referee panggil captain dan cakap "YOUR TEAM DISQUALIFY".

What The F*cK !! Memang dah tak boleh nak kata apa. Referee cakap teammates kita-orang masuk team lain. Hilang 10 hinggit kita-orang melayang dan dapat main 2 match jea. Nak tunggu tahun depan dia-orang buat lagi, macam malas dah nak join. Memang tak best sial harinie, Aku nie penat-penat datang awal pagi. Last-last balik tangan kosong. Hadey, apa lah nasib. Hmm, For this year to get experience, Next year to get Number One !

It okay lah, bagi macam kita-orang nie baru first time join competition tuh. Member-member yang lain tuh dah pernah join sekali. Tapi, tahun depan dia-orang dah tak boleh join. Competition tuh main bawah 16 tahun. Oke lah geng, Adha penat nie. Nak tidow. Setiap Kekalahan Mesti Ada Semangat Kembali Untuk Menang !

~Thanks You For Reading ~

No comments:

Hak Milik Mohd Adha Sejak 2011