What??


Huarghhh #menguap. Kembali kepada hari sabtu. Hari cuti seperti sabtu dan ahad korang buat apa? Basuh kasut sekolah? Siapkan homework? Tolong mak? Hahaha. Kalau Adha semesti nye tidur jea. Keh-3. Hmm, semenjak akhir-akhir nie kan. Aku jadi pemalas. Contohnya semalam aku pergi main basketball pada waktu malam. Dah sampai dan sempat bermain untuk beberapa saat. Lepas tuh titibe jea aku rase nak balik. So, apa lagi? Pun balik lah rumah -.-".

Keesokkan nye pulak, ada kelas taekwondo. Pun aku berasa malas nak pergi. Keng-kawan datang rumah dan menyuruh aku pergi jugak. Tetapi aku tetap dengan kemalasannye tak pergi. Apalah nak jadi dekat aku nih. Dalam kepala otak aku ada satu perkataan jea "MALAS". Haiss, Tak tahu lah kenapa aku jadi begini. Pinjam sat kayu tuh. Nak ketuk-2 kepala aku nie. Hahaha. Macam lah boleh hilang KEMALASAN tu.

Tapi blog nie rajin pulak di up-date nye. Hehe. Ter-rajin pulak :D. Al-maklum lah blog nie lama dah tak dihias-hias. Kesian juga dekat blog nie. Asyik pakai baju lama jea. Blog pun nak baju baru juga. Hahaha. Ada okay ka blog aku nie? Mesti lah okay kan. Kalau nampak buruk pun buat-buat lah nampak cantik. Sesiapa yang mulutnye jahat, nak cakap blog aku ni buruk ke hape ke cakap dalam hati jea okay. CLOSE STORY~

Bye~

No comments:

Hak Milik Mohd Adha Sejak 2011