Hooyah !


Sekian lama Adha tak dapat online selama seminggu, GILE dibuatnye. Disebabkan kakak Adha merampasnye dan membawa pergi ke kolejnye. Eh eh, macam mana Adha dapat update belog nie. Muehehe.  Thanks  to my father. Titibe ayah baik hati nak belanja cpu. Hoho, terjerit-jerit bila ayah cakap macam ni "Adha, jum pegi beli cpu" and me "Hah??" dengan muka dunno

Seronok nye dapat online dengan cpu baru. Hehew. Okey, abaikan cerita itu. Hmm, lama dah kita tak jumpe ye budak kecik. Rindu saya tak? Saya rindu awak. Awak sayang saya tak? Saya Sayang Awak. Macam setahun jea tak dapat jumpe padahal seminggu jea kut. Saya nak berjumpe dengan awak dan peluk awak ketat-ketat

 Hanya dengan cinta , seseorang yang tidak penah senyum , pemarah dan panas baran boleh mengukir senyuman setiap saat

No comments:

Hak Milik Mohd Adha Sejak 2011