Duit Oh Duit

Duit oh duit..
Ramai orang gile judi, ramai orang gile judi
Ada yang setengah mati.. ada yang setengah mati
Akibat judi.. 
Ish ish.. not good not good 
Judi haram tau kengkawan
Berdosa ke? Pepandai lah korang gune kan otak
Okeh-okeh 
Duit mesti ada didalam poket kita
Kalau tak de.. tak dapat nak beli macam-macam
Nak duit.. Aku kasi free nih
Nak.. nak.. ?
Senang jea sebenar nye nak dapat duit
Okeh.. meh aku bagi free idea dekat korang xP
Korang kerja lah..
Hape kau, kau ingat aku kaya sangat nak kasi engkau duit
Kerje sendiri, Duit pun sendiri Oke
Jangan lah marah.. Bergurau-gurau jea
Beribu kali aku bergurau :D
Haha !
Nih nak citer cikit pasal duet
Wang Ringgit
Wang Ringgit Malaysia You Know
Okeng.. Let's talk about money
Duit sekarang pun nak berubah juga (Tranformers)
Macam kita
2011 pergi kepada 2012
laptop lama kepada laptop baru
awek lama.. eh eh No No.. not good ye kengkawan (saya cinta yang setia)
Azam pun nak berubah kepada yang baru :)
Let's check down about new money at Malaysia



Nota kecil-kecilan:
Aku tengok lelama dekat duet tuh.. Ada sumthing lah..
Rm20 diwujud kan xD.. Hoho.. 
Sekejap.. tapi ada yang lagi dasyat pertukaran nye..
Apa ekk.. Duit tuh dah macam merupai satu permainan
Permainan apa ekk.. Aku nie dah la dah tua
Aku lupe dah -__-
Monopoly.. Yeah.. Akhir nye aku ingat juga..
Kalu monopoly boleh main buang-2
Kalau duit betul-2 boleh main buang-2?
Hmm.. nak bagi cadangan cikit..
Kalu model pemegang duit tuh cute and most cute
Boleh lah juga :))
Haha.. Apalah kau nie Adha.. Ish ish.. Dush dush #tumbuk muka sendiri xP

No comments:

Hak Milik Mohd Adha Sejak 2011