How To Delete Facebook Account Permanently

Facebook, yang popular Rangkaian perkhidmatan sosial dan lebih daripada 500 juta orang di seluruh dunia sedang menikmati. Beberapa mereka yang beberapa isu dengan dasar privasi dan keselamatan Facebook. Mereka cuba untuk menghentikan perkhidmatan terbesar Rangkaian Sosial. Ramai daripada mereka tidak tahu bagaimana untuk memadam akaun Facebook? Berikut adalah beberapa langkah-langkah untuk Memadam Akaun Facebook anda (Padam Buat Selama-lamanye)

Nota:
Terdapat dua cara yang berbeza "Menghilangkan" akaun Facebook anda. Pertama, "Deactivate Your Account". Bermakna bahawa akaun anda tidak lagi akan aktif. Dalam erti kata lain. Semua maklumat anda masih boleh diakses oleh anda, tetapi ia tidak akan dapat dilihat oleh orang lain. Perkara Kedua "Delete Account". Ini bermakna bahawa semua maklumat anda akan terpadam selama-lamanya pada akaun tersebut. Pengguna "Deactive Your Account" boleh digunakan kembali. Sesiapa memilih "Delete Account". Akaun facebook anda tidak dapat dikembalikan. Adha meletakkan cara-cara nak delete facebook dibawah nie kay. Sesiapa yang mahu delete facebook tuh. Say goodbye to FB x)

Click Here -> https://www.facebook.com/help/contact.php?show_form=delete_account
A Captcha box will display. You must enter your password and captcha image in the boxes. Then click ‘Okay’ button.
A ‘Permanently Delete Account’ box will show.Click on the ‘Okay’ button at the bottom of the box.


Tips dan Amaran:
Jika anda hanya ingin "Mencuba Delete Account" akaun bukan hilang selamanya, anda boleh berbuat demikian dari menu Account Settings. Dengan cara ini, semua maklumat kamu masih boleh didapati untuk anda mengakses. Jangan login akaun anda selama 14 hari. Jika anda login ke akaun anda dalam tempoh 14 hari, ia tidak akan padam dan anda boleh menggunakannya lagi. Jika anda mahu

Jika anda memadam Akaun anda,semua maklumat anda akan hilang dan anda akan tidak mempunyai cara untuk mendapatkan kembali.

2 comments:

smith said...

Gambling Addiction Indicators 우리카지노 And Symptoms
Serbia is a country located on the Balkan peninsula in Southeast Europe

smith said...

Luckily, you don’t must align matching symbols to 우리카지노 get a scatter win

Hak Milik Mohd Adha Sejak 2011